Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Annettevo

24-08-2010 kl. 11:30

Set af 1157

Det går fint

Hej Mia.

Det går meget bedre! tak for din besked og fordi du tænker på mig ;-)
Jeg glæder mig rigtig meget nu!!! har kunne mærke jo mere jeg har snakket om det med forskellige mennesker og fået det fortalt ligeså stille.. og skrevet herinde, det har hjulpet rigtig meget!! mennesker omkring os blir først meget meget overrasket over nyheden men efter blir meget glade og spørger lidt ind til det hele!

Men idag pludselig kom tanken op i mig, hva nu hvis der er noget galt med én af mine guldklumper.. Jordemoren kunne jo ikke garanterer míg hun fandt begges hjertelyd, hørte i hvertfald den ene i torsdags.Ved godt jeg får mange scanninger skal igen d. 27 sept. ligenu synes jeg der er lææænge til. Men glæder mig HELT vildt og da jeg fik brevet i lørdags, virkede det ikke som længe... Er det ik meget normalt, eller hvad man skal kalde det, at tænke om der nu kan være gået noget galt med den ene, lever den??? kan 2 klare sig??

Jeg er en meget høj pige forholdsvis tynd.. Der er ingen ting at se endnu.. Har lige rundet dag 100 idag ;-) Jeg er glad for jeg ikke buler ud allerede for skal vist nok nå det denne gang....

Folk spurgte til en fest vi var til i lørdags, hvor fanden jeg gemte 2 henne??? ;-)

Ja hold da op 1 times lektier i 2. klasse... Har du flere børn end tvillingerne??
Min pige fyldte 2 igår så gæster hele søndag eftermiddagskaffe og aftensmad til 18 prs. igår formiddag dagplejen. Eftermiddag min mor og en veninde. Aftensmad, farfar, farmor en moster og min veninde.. Hold op hvor trænger jeg til at slappe lidt af... Men dejligt med gæster! ;-)

Knus

Dette er et svar til Til Anettevo.

af olibias (23-08-2010 kl. 16:56)

Svar til dette indlæg

Hvor er det dejligt at høre olibias 24-08-10
kl. 14:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook