Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Louis

25-08-2010 kl. 14:25

Set af 1441

Tillykke med din lille pige

Kæreste Pernille

Selvfølgelig hører du til her. Du er mor til en lille pige, som så ulykkeligt er taget fra dig, og ikke nok med det, så har du selv skulle tage beslutningen om at tage livet fra hende, det er en helt umenneskelig kamp du/I har været igennem,

Jeg stod i nøjagtig samme situation for et år siden, skulle selv tage beslutning om at tage min lille drengs liv (med den hæslige pille), føde ham og begrave ham. Det er det værste man kan blive stillet overfor som mor.

Jeg føler med dig dybt ind i mit hjerte, jeg ved nøjagtigt, hvad du går igennem og ville ønske, jeg bare kunne tage lidt af sorgen fra dig.

De første par måneder er barske, omgivelserne forstår ikke hvad du har mistet og du vil få mange kommentarer - sikkert velmenende, som er så svært at bruge til noget. For ingen forstår den ensomme sorg man som mor står i.

Mit allerbedste råd til dig er at kontakte Helle fra Landsforeningen Spædbarnsdød, de er helt fantastiske. Brug dem, skriv en mail hvis du ikke orker, så ringer de til dig. Jeg ved ikke hvordan jeg skulle have kommet igennem min sorg uden dem. De opretter desuden grupper for forældre i eksakt samme situation, som dig og din mand. Personligt var jeg meget i mod det (havde ikke lyst til at dele min sorg med andre) men indvilgede i at deltage en enkelt gang, og det var en kæmpe hjælp (de blev min livline). Jeg ønsker virkelig for dig at du har styrke til det ..... måske ikke lige nu, men om et par uger.

De allerbedste tanker, skriv igen. Vi er her for at støtte hinanden.

Louis med 2 vidunderlige drenge og en smuk engel i himlen

Dette er et svar til Vil osse gerne være med her

af lelle29 (23-08-2010 kl. 16:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook