Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

sigaard

30-08-2010 kl. 07:42

Set af 999

1000 kr pr uge

vi bruger 1000 kr pr uge. Vi køber kød via gris og ko, jeg får 22,2 kg kød for 1240 kr på fredag der er til 4-5 måneder. Vi lever ret økologisk, men ikke 100%. Børnene og jeg har selv madpakker og frugt med, mens manden køber mad på sit arbejde.

Vores laster er kaffe - køber vi i hele bønner og maler selv, og køber det der ligger i den dyre ende. Og så er vi desværre dybt afhængig af slik og chips :( hvilket er dumt da det koster mange penge.

hver måned sætter vi flere penge af til mad, i tilfælde af at vi skulle få lyst til at spise ude, men mand og børn kan nu bedst lide min mad så det sker ikke altid 1 gang om måneden at vi køber mad. På den måde er der altid lidt ekstra til opsparringskontoen :)

vi sparer en del ved at bage alt brød selv. jeg synes at økologisk brød er alt for dyrt, men melet der er til at overkomme :) Det kan kun lade sig gøre fordi jeg er deltidsansat, eller shavde jeg ikke tid til at bage så meget.

nåe, ja... det var jeg ved at glemme. Vi er 4 i husstanden. Børnene er 5 og 1 år og begge spiser de mere end jeg.

Dette er et svar til Hvad er jeres madbudget??

af Strikke (29-08-2010 kl. 20:19)

Svar til dette indlæg

Må jeg spørge om noget????? Rafle 31-08-10
kl. 10:11

hov det indeholder også sigaard 30-08-10
kl. 07:43

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook