Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LeAn

30-08-2010 kl. 10:52

Set af 347

Enig...

og lad være med at få dårlig samvittighed overfor kæresten... At han vælger at flytte langt og måske opgive nogle ting for et forhold, der er så nyt - det er det samme som at løbe en stor risiko for at det ikke går.

Dit ansvar er overfor dig selv og dine børn.

Måske deres forvirring skyldes, at en ny mand meget hurtigt er kommet ind i deres liv?

Få en hverdag til at fungere for børnene og for dig - uden mænd. Så står du også stærkere, hvis du vælger at give forholdet til din eks-mand en chance mere - for så ved du, at du kan selv, hvis det ikke går.

Og vælger du at gå tilbage til din eks - så var det nok en god idé at få afstemt forventninger til hinanden, inden I begynder at snakke med børnene om at I er sammen igen. Tænk, hvis han ikke gider terapi osv

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til jeg ville hive kæresten ud

af Drukmaasen1983 (30-08-2010 kl. 09:15)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook