Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

jubi

06-09-2010 kl. 13:28

Set af 1197

I ER SEJE!!!

Hej
Jeg synes I er vildt seje.... Ja, kampen bliver hård og lang, men er godt givet ud for både jer og jeres datter!

Ville have foreslået besøg ved en diætist - godt at det er iværksat.

Kunne I lave om på ulvetimen, så én af jer forældre kunne tage jeres datter ud og være aktiv imens, den anden får tid til at lave sund aftensmad?? Alt efter hvor I bor, kunne det være en tur til legepladsen - hvor I motiveret til at gynge, rutsje, løbe om kap osv. En tur til stranden og kaste sten, hoppe fra sten til sten. I skoven, gåtur i byen....

Måske det kunne hjælpe for både store og små at der bliver lavet madplan. Når vi ikke får arrangeret maden, tyer vi ofte til de hurtige og tit fede løsninger. portionsanretninger kunne måske også være en god idé? - og så må man hvis man er mere sulten spise alt det grønt man kan bagefter?

Måske kan det hjælpe at hun er med i madplans-lægningen, så hun kan bestemme én dag. De fleste børnemenu-ønsker kan laves på en sund måde (nok bortset hotdogs!)

Tænk på at hun ikke får for mange kalorier i det hun drikker - vand er bare bedst!

Bag nogle sunde grovboller, lav en masse hjemmelavede falafler og smæk i fryseren - så madpakken også er sjov.

Rigtig god kamp... og skriv igen, hvis du mangler idéer - så vi kan udveksle - det har vi vidst alle glæde af.

/jubi

Dette er et svar til Tak for de gode input

af Sommerfnis (06-09-2010 kl. 12:57)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook