Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Turbo

06-09-2010 kl. 16:26

Set af 1367

altså altså...

kan godt være hun er "kraftigt bygget" som undskyldningen plejer at være men altså... 5år gammel, vejer hun næsten 24 kg og måler 118cm så er hun sgu tyk OG høj, men stadig tyk... Signe er godt nok seks men hun har da sine 22-23 kg fordelt på næsten 125 cm og hun ser supergodt ud for tiden, ike et gram for meget eller for lidt:)...
om hvordan det er at være hende kan du overhovedet ikke bruge som undskyldning for andet end måske at trøstespise...? Pas på du ikke gør barnet en bjørnetjeneste ved at være for "god" ved hende, spiser hun for meget må du lære hende at spise mindere eller sundere, det er dit job. -ikke at finde undskyldninger for hendes vægt...
/Susan

Dette er et svar til Niks de kender jo ikke

af Drukmaasen1983 (06-09-2010 kl. 13:14)

Svar til dette indlæg

hmm 6 *drengemor 20-10-10
kl. 12:30

du er lige så dum at Drukmaasen1983 06-09-10
kl. 22:34

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook