Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ano

06-09-2010 kl. 21:58

Set af 557

Venter nr 4 men

manden har meddelt her til aften han ikke vil mere??? Jeg er i chok, nr 4 er planlagt og vi er igang med at renovere et hus vi skulle flytte i inden jul. Har lagt mærke til han har været meget sur på det sidste men han har slået det hen med at det var arbejdet der gjorde det fordi han har haft meget travlt.
Har været inde og tjekke lejligheder, men det er jo nærmest umuligt til os 4 snart 5, men så må nogen af børnene jo bo sammen og den lille hos mig...
Kan stadig ikke helt forstå det, han føler bare aldrig vi laver noget, vi har lige været til U2 koncert og i sidste weekend til bryllup og i torsdags var vi hjemme ved nogle venner og spise med børnene, han vil gerne meget mere, og jeg synes ikke børnene skal passes hele tiden. 2 x i måneden må da være fint, det er jo os der har fået børn og ikke vores forældre.
Er helt fra den for det var ikke lige den drøm jeg har haft, være alenemor med 4 børn, ved jeg nok skal klare den, men mine børn skulle bare have både mor og far:(
Kh ano som havde brug for at lufte dette

Svar til dette indlæg

Andre muligheder Jeanette 13-09-10
kl. 12:11

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook