Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Dortem

07-09-2010 kl. 14:46

Set af 1266

10 uger før tid....

Jeg fødte 10 uger for tidligt. Jeg blev scannet onsdag hvor de fandt ud af at min søn var meget lille, 1066g skød de ham til. Om fredagen blev han taget ved akut kejsersnit da han kæmpede meget for sit lille liv.
Det viste sig at moderkagen laver blodpropper og derfor fik han ikke nok næring. Han vejede også kun 895 g. I dag er han næsten 4 år og har ingen men af sin tidlige fødsel.

Der ligger en plan når jeg igen bliver gravid. For det er meget stor sansynlighed for at det samme sker igen, da det er min krop der reagere sådan.

Vi har talt megt for og imod en mere, fordi vi ved hvad vi nok skal gennem. Nu har vi så valgt at gå igang igen :D Men tro mig første gang mine hænder sover er jeg på vej mod hospitalet.......

Dorte

Dette er et svar til min første er tidlig født

af luffe81 (07-09-2010 kl. 10:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook