Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

maui

07-09-2010 kl. 17:55

Set af 1416

det kan jeg rigtig godt forstå

Vores Aksel kom til verden 5 1/2 uge for tidligt. Han er 5 mdr idag -så det er ikke fordi det er nu her, vi overvejer at gøre ham til storebror, -men vi har da talt om at gerne ville ha to børn, og jeg er sgu også ret nervøs/spændt på hvad dét så bliver for et forløb! Aksel klare den indtil videre super fint -og der er intet at mærke på ham ift at være født for tidligt. Men jeg er også bange for det skal ende som det gjorde med ham -for det er en barsk omgang at føde sit barn for tidligt!
Jeg har dog en idé om at jeg inden længe skal have en snak med min læge om, at hvis/når jeg bliver gravid igen. Jeg vil gerne gøre hendes tanker omkring det -og vide hvilken hjælp jeg kan forvente mig -hvis nogen!
Måske var det en idé for dig også?

Dette er et svar til min første er tidlig født

af luffe81 (07-09-2010 kl. 10:58)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook