Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

030706

07-09-2010 kl. 19:25

Set af 1522

Jeg blev ret hurtigt gravid

igen efter jeg midstede min 2 dage gammel datter (født 7 maj 06-død 9 maj 06 ved AKS), og 11½ mdr efter blev hun storesøster den 10 april 07 igen ved AKS, så det kan lade sig gøre at blive hurtigt gravid efter et ks.

Desværre sprang mit indvendigt ks ar under fødselsen med min sidste søn og jeg røg i AKS igen og der var ikke fordi jeg lige havde fået ks 11½ mdr for inden, for det kunne ske for selv et feks. 10 år gammel ksar har jeg fået fortalt af div. læger fra både Roskilde og Riget.

Men alle de læger på både Roskilde og Riget, jeg har snakket med det om (ang. at blive hurtigt gravid efter et ks) sagde at det er kroppen der selv bestemmer hvor hurtigt den bliver gravid igen.

Pia, engel Patricia og Pierre

Dette er et svar til Lad mig udspecificere....

af Curtiz (07-09-2010 kl. 10:24)

Svar til dette indlæg

Ok Curtiz 08-09-10
kl. 08:44

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook