Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Janne

09-09-2010 kl. 10:56

Set af 1057

Rolig nu :o)

Hvis alle skoler og inst. skulle sende ekstra information ud til alle samværsforældre i dette land så kunne de jo ikke lave andet - derudover er der jo også omkostningen ved dette. Hvem skulle betale det i dette land som konsekvent sparer på bø'rneområdet ?
Det er langt fra alt der bliver meldt ud på forældreintra - så hvis han f.eks selv holder sig opdateret på intra, og hun så giver ham info om det der kommer hjem i papirform, så er man kommet langt - og det er samarbejde for børnenes bedste !!
tror man skal se lidt bort fra "sekretær" rollen og have i mente hvad der er bedst for børnene ?
Ps. jeg lægger mærke til at det her mest handler om hvad der er i mors og fars interesser ( læs indlæg ) men intet sted skrives hvad der er i børnenes interesse ??
Er det bedst for børnene at far ikke kommer til f.eks julehygge fordi dette arr. er meldt ud i papirform og mor ikke vil være sekretær, eller kunne "sekretær" rollen vendes og blive til godt samarbejde i børnenes interesse ?
Jeg forstår godt problematikken for de hvor samværsforælderen har adgang til info men bare ikke vil benytte sig af det, men selv der vil jeg sige at for børnenes bedste ville jeg godt kunne overkomme at sende en sms eller mail :o)

Dette er et svar til Læs dog hvad hun skriver! Hun siger jo

af lomoki (08-09-2010 kl. 20:15)

Svar til dette indlæg

Det har du da helt ret i! Jeg bed bare lomoki 09-09-10
kl. 17:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook