Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ditte Marie

13-09-2010 kl. 20:20

Set af 1241

her også stadig med

Mikkel og Camille blev 5 i april.
De blev delt til hver deres stue for 1 år siden og de skal helt sikker i hver deres klasse næste sommer.
Før skulle Mikkel hele tiden leve op til Camilles fine opførsel og det duer han slet ikke til. Efter de er blevet delt har han fundet en ro.

Men shit hvor de bare kan komme op og toppes om alting. Jeg har 1 gang nået grænsen hvor jeg til sidst smed dem ind på hver deres værelse gav dem en taske og bad dem pakke deres lort. Så kunne de gå hver deres vej ude foran og aldrig se hinanden igen. Hmmm ikke vildt smart men F... hvor var jeg gal og træt af dem. De har dage hvor de starter kl. 6 og så kører den bare på hele dagen. SUK.

Men er en af dem til fødselsdag så er det et stort savn. Giver jo ingen mening.

Men ellers er de søde, rare og hjælper med alt hvad de kan.

Øv for en møg eks du har fået dig der. Håber han bliver klogere med tiden.

/Ditte

Dette er et svar til er her stadig

af puk (11-09-2010 kl. 21:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook