Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

tanja

15-09-2010 kl. 12:21

Set af 360

tak for svar

jeg besluttede mig for at denne mdn skulle være den sidste, hvis ikke det lykkes her, så var det ikke meningen at vi skulle have flere..
Og sørme om jeg ikke fik en positiv test her til morgen, oveni købet alt for tidligt at teste, men en tynd fin streg kom der frem frem, så hvis den bliver hvor den er, så var det åbenbart meningen at vi skulle have en til.
Jeg har nu været gravid 3 mdn i træk, men har fået min mens de andre gange, så nu ser vi om denne her bliver hvor den skal..Jeg havde en implamtations blødning i lørdags, så den har sat sig fast.Nu tester jeg igen på lørdag, og så ser vi om testen er flot klar, for så tror jeg på det, og så må jeg tage den med alderen bagefter..Jeg er ihvertfald ikke for gammel til at blive gravid, det går så let som ingenting, nu skal den jo bare udvilkle sig, vi får se.. men tak for jeres svar. Hilsen Tanja

Svar til dette indlæg

nr 4 ano 17-09-10
kl. 13:27

Held og lykke med det Zharina 15-09-10
kl. 13:03

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook