Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

<:3)-

20-09-2010 kl. 08:35

Set af 307

Venter nr. 7...

Jeg har lige fundet ud af at jeg venter nr. 7 og det er MEGET planlagt (har prøvet i over 2 år!)
Og det er SÅ fedt at have mange børn!!!
Ja, det kan til tider være hårdt, men når jeg ser tilbage, så var det faktisk tiden da jeg havde 3 børn, som var hårdest.
Dels fordi jeg ikke har den samme erfaring som jeg har nu og dels fordi børnene jo var så små (lagde ud med tvillinger og nr. 3 var ørebarn), men de bliver jo også ældre og mere selvhjulpne.
Jeg havde også en tendens til at gøre det hele for mine børn, da jeg havde 3 og DET var hårdt! Jeg bildte mig ind at det var nemmere...
Men efterhånden som vi fik flere børn, så var jeg NØD til at overlade en del at opgaverne til børnene og de kunne jo godt!
ja, det tog lidt længere tid, men de skulle jo også lige lære det.

Generelt gælder det jo om at se mulighederne og glæderne, frem for besværlighederne.

Tillykke med graviditeten! :-)

Knus AS (5+0 med nr. 7)

Dette er et svar til nr3 /nr 4

af ano i dag (16-09-2010 kl. 19:52)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook