Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ann#

20-09-2010 kl. 22:22

Set af 1029

Begge dele på skift

Nogle weekender er frygteligt lange, andre bare tiltrængte :)

Synes det er lidt an på hvordan ugen op eller ugen efter har været eller forventes at blive.

Derimod er mine torsdage næsten hellige. De spiser med deres far om torsdagen hvor jeg så træner rigtig mange timer og mit boksehold ligger torsdag aften, jeg kører mig selv helt flad rent fysisk og den var bare ikke gået hvis jeg skulle hjem og putte unger.

Nu er min torsdage dog blevet med et twist. Min datter er blevet udtaget til et konkurence hold i gymnastik, deres far har meldt ud at det kan han ikke overskue og de træner jo selvfølelig om torsdagen. Så nu smider jeg hende af, smutter ned og træner. Mit boksehold starter i samme minut som hendes træning slutter. Kommer kronisk for sent fordi jeg henter hende og så kigger hun på. Om det bliver ved med at gå op aner jeg ikke.

Ann - Nicklas 8 ½, Athena 7 lige om lidt og Zackarias 3 ½

Dette er et svar til Savner i jeres børn.....

af Grunert (20-09-2010 kl. 13:56)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook