Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

hebha21

21-09-2010 kl. 18:47

Set af 1294

Vi kigger også med

Jeg har Jeppe og Mikkel der blev 4 år d. 30/8. De er for det meste skønne og leger for det meste rigtig godt sammen. Selvom de er enægget er de utrolig forskellige. Jeppe har mange drenge venner i børnehaven og er med i en gruppe på 5 drenge, der leger fra de mødes til de bliver hentet, og han har lege aftaler. Mikkel leger med alle og gerne piger. Hans bedste legekammerat er nabopigen på samme alder. De går på hver deres stue, og regner også med de skal i hver deres klasse, men den beslutning venter vi med at tage. For tiden har vi mange kampe med især Mikkel om hvorn man opfører sig og taler til hinanden. Det fylder meget. De er begge renlige og var super seje til at smide sutterne ved juletid. Vi har lige lavet et legeværesle til dem, for jeg var træt af legetøj i stuen, og det må man sige er et hit. De kan lege meget længe og uden at blive uvenner. Vi har også små kampe som hvem der skal sidde bagved mor når vi kører, hvem der skal åbne døren osv. Deres forskelligheder er ret sjove. M vil helst have kartofler, J vil helst have kød, M vil i karbad, J i brusebad, M er en frossen pind, J har stadig shorts på, M vil helst have fløde is, J helst sodavandsis. Men de skal altid på toilettet samtidig, også selvom de ikke ved den anden er derude.
Men jeg synes det er helt fantastisk at være mor til to børn der er lige gamle, og det bliver kun nemmere og sjovere!!!
Vi overvejer at købe en hund, det bliver lidt spændende om de kan enes om EN hund...

Heidi

Dette er et svar til er her stadig

af puk (11-09-2010 kl. 21:04)

Svar til dette indlæg

Lidt sjovt... lisesol 21-09-10
kl. 22:49

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook