Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

zebra

23-09-2010 kl. 19:46

Set af 1123

rumme egne børn?

Hej alle
D. 11. aug meddelte min mand gennem 20 år, at han ville skilles, da han havde forelsket sig i en kollega. Det har været en rigtig hård tid at komme igennem de sidste uger. Jeg er nu flyttet med børnene, der er dreng 12 år og pige 6 år. Jeg har gode dage og dårlige dage. Jeg føler mig som en dårlig mor, når jeg ikke føler jeg kan rumme begge børn. De driller hinanden utrolig meget og har mange konflikter, som gør det endnu sværere at rumme dem. Lige nu er min søn sendt ud til sin far, mens jeg er alene med datteren. Vi har talt om, at de skal køre samvær forskudt, når det er muligt. Så de begge får alenetid med både mor og far. Denne uge er sønnen hos far fra onsdag-mandag. Datteren hos far fra fredag-onsdag. Er det en god ide tror I? Heldigvis er faren sit ansvar bevidst omkring børnene, men jeg tror ikke han har forstået hvor ondt han har gjort mig. Jeg har en klump i halsen konstant, kan ikke sove om natten og føler mig som en total fiasko. Jeg har ikke bare mistet min mand, men også min bedste ven. Vil derfor gå meget langt, for at få det til at fungere med børnene. Jeg kan slet ikke overskue hvad der sker, hvid den nye flytter ind i mit hus. Vil hun lade os være venner eller mister jeg også det. Skulle bare lige af med lidt og her ved jeg der er andre ligesindede.

Svar til dette indlæg

Kære dig! Først og fremmest vil jeg sige lomoki 25-09-10
kl. 23:29

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook