Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Carina

23-09-2010 kl. 21:51

Set af 1504

HMMMM

undskyld jeg nok kommer til at lyde en anelse negativ i dette indlæg , men der er bare ting man skal tænke på FØR man sætter børn til verden !

Hvordan i H.... kan i få jer selv til at sætte børn til verden uden at have en ordenlig indkomst , dine børn skal vel for pokker ikke leve af dine forældre ...
+ dine børn skal vokse op hos dig og ikke hos mormor & morfar eller farmor & farfar , så når du ALDRIG at få skabt dine egne trykke rammer for dine unger , og det vil skabe en voldsom forvirring for dem når du en dag får indset at du skal have en indkomst + et sted du kan kalde dig og dine børns hjem...

puha får kuldegysninger !
man skal ikke få børn for pengenes skyld nej , men man skal være 100% sikker på at man kan give dem det de har brug for det og når de har brug for det og ikke kun hver 3 mdr når der går børnepenge ind ..!

Sorry min negativitet piger , jeg blir bare en anelse rystet ..
og synes ikke det er den mest ansvarsfulde handling der bliver fortaget ved at få barn mere uden styr på økonomien :)

Dette er et svar til Ja men snart for mig er 1-2år.

af Najasmor (01-09-2010 kl. 17:18)

Svar til dette indlæg

Jeg kan godt se... teitur 27-09-11
kl. 11:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook