Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Spiren

24-09-2010 kl. 08:24

Set af 1123

Vi er her også

selvom jeg ikke skriver så tit mere.
Puha hvor bliver jeg træt, når jeg læser alt det, du selv klarer. Du er en sej kvinde, og jeg er sikker på, at du kommer godt ud på den anden side, selvom det er op ad bakke i øjeblikket.
Og sikke en par høje drenge du har. Min egen dreng på 5 ½ år er 111 cm og vejer 20 kg, så dine drenge er i lige i hælene på ham, det skal jeg ikke fortælle ham;.).
Pigerne blev 3 år i juni. De er omkring 94-96 cm og vejer omkring 13-14 kg. De går også på stue sammen og det fungerer godt. De leger hver for sig og søger hinanden, når de har brug for det. De er begyndt at gå til gymnastik, og de nyder det. Moderen bliver bare mest stresset af det:-).
Hjemme er dagene megegt forskellige. De har dage, hvor de bare er perleveninder, og de har dage (især i øjeblikket), hvor de bare ikke kan tage trykket af hinanden. Men de skal alligevel hele tiden lege sammen, selvom der hele tiden opstår konflikter. Hold op hvor kan de "tøse" skændes. Deres favorit leg er rolleleg, og næsten lige meget, hvilket legetøj de bruger, så blliver det til en rolle leg.
De er også forskellige selvom de er enæggede. T. er prinsesse helt ind til benet, og hun nægter også at spille andre roller end moderen. V. vil også gerne klæde sig ud som prinsesse, men hun spiller gerne faderen, babyen eller storebroderen eller render rundt og leger ninja i sit prinsessetøj. V. er en abekat, og alt hvad der kan kravles i, det skal der kravles i. T. vil gerne følge sin søster, men har ikke helt samme mod, så hun får overskredet mange grænser, det er fedt.
Kh Sanne

Dette er et svar til er her stadig

af puk (11-09-2010 kl. 21:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook