Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Curtiz

24-09-2010 kl. 20:37

Set af 1642

min erfaring....

Hej Tulle.

Jeg har lige fået mit andet kejsersnit for ca. 6 uger siden.
Min "store" dreng er nu 2 år og 4 mdr. og det har seføli givet nogle udfordringer og jeg kan sagtens forstå dine tanker. Begge mine kejsersnit er forløbet helt fint og jeg er kommet hurtigt på benene igen bagefter og har ikke været plaget af smerter osv. Seføli skal man passe på sig selv og må ikke løfte et godt stykke tid efter, og det er også vigtigt at tage alvorligt.
Min søn blev gradvist vænnet til det der med ikke at blive båret, da jeg fik strenge ordrer på at lade være det sidste stykke tid af graviditeten. Jeg synes det er rigtig vigtigt at du siger du er bange for smerterne og nok egentlig ikke ønsker at føde "normalt". Du skal lytte til dig selv, og gøre hvad du kan for at få en god oplevelse og en god "sidste-del-af-graviditeten". Det er starten på livet med din lille ny, og det er rigtig vigtigt at få en god start.
Noget helt andet er den risiko der er, for at din livmoder brister - det er en risiko der er når du tidligere har fået kejsersnit, og det jeg selv var udsat for denne gang, en risiko ingen fortalte mig om, jeg ved godt risikoen er meget lille, og den fylder meget for mig lige nu, fordi jeg blev udsat for den -men jeg synes den er værd at tage med.

Men vigtigst af alt, er det kejsersnit du har det bedst med, er det det du skal vælge!!!! Uden at tænke på hvad andre siger eller tænker og hvad lægerne mener du kan osv.
Lyt til dig selv og din krop og gør det du har det bedst med.

Og er der andet du har brug for at vide, eller lyst til at spørge om, så gør det bare....

Kram fra kia.

Dette er et svar til Hej med jer.

af Lulle81 (18-09-2010 kl. 13:09)

Svar til dette indlæg

tak Trine 02-10-10
kl. 13:01

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook