Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Mette 31

25-09-2010 kl. 18:01

Set af 933

DU skal da helt sikkert ha dine penge

nu er jeg godt nok ikke single mere, men jeg har været det... lige en lille tilføjselse inden jeg skriver videre ;-)

Min datters far gav mig børnepengene i starten men pludselig så fik jeg dem midt i måneden og pludseligt fik jeg slet ingen og da jeg skrev at jeg ville kontakte statsamtet omkring pengene så jeg kunne få dem fast blev han sur og kaldte mig for en pengegrisk psykopat...
(stavet?) :-/
men jeg kontaktede dem og fik nogen papir jeg skulle udfylde, og jeg fik penge tilbage for ½ år
og nu sørger kommunen for jeg for dem hver månede fast...
og det skulle jeg ha gjort fra starten... det er jo ikke billigt at ha et barn og forresten kan de trække det fra i skat, så så meget skal de jo ikke af med igen.

så NEJ du gør intet forkert i det, du kan jo ikke bruge det til noget at du ikke for dine penge til jeres barn....
men du skal nok lige give ham en besked om det så han er forberedt på det... fortæl ham det på en pæn måde.

Knus Mette

Dette er et svar til Er det slemt det jeg har gjordt?

af ano (25-09-2010 kl. 13:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook