Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

VBH

25-09-2010 kl. 18:39

Set af 1331

Hvornår bør vi gå i gang igen?

Kunne godt tænkte mig at høre jeres mening om, hvornår I synes man burde gå i gang med en ny omgang behandling.

Fødte i januar en lille pige lavet ved IVF. Der er umiddelbart intet "galt" med os, men sådan er det jo med så mange.

Vi fylder begge 36 indenfor de næste 3 mdr., så det spiller helt sikkert ind for os. Vi har helt tiden talt om, at der ikke skulle være så langt imellem vores børn, fordi vi trods alt ikke er helt unge mere.

Men lige nu kan jeg slet ikke forstille mig snart at skulle i gang med behandling igen. Vi vil gerne prøve selv 3-4 mdr, men heller ikke mere, for jeg gik alt for mange år, før jeg tog mig sammen til at gå i behandling. Men lige nu har jeg bare så meget lyst til at nyde min datter og kan slet ikke forestille mig at skulle være gravid snart igen. På den anden side er der jo ingen der siger at det kommer til at gå nemt. Jeg følger jo stadig lidt mere herinde, og der er stadig mange af jer, der også var i behandling samtidig med mig, som stadig er i gang. Så er også bange for at vente og så ende med at skulle bruge rigtig mange år på at få en mere.

Puha - hvad anbefaler I ud fra jeres egen erfaring - jer som allerede har fået én og forsøger at få nr. to.

Mvh.
VBH

Svar til dette indlæg

Gik i gang efter 1 år Odenseaneren 01-10-10
kl. 09:32

Fra en blandet verden.... Besøgende 26-09-10
kl. 19:48

Kom til at bruge 2 år i beh. med nr. 2.. Mor-igen 26-09-10
kl. 13:40

Er lige på besøg, `K´ 26-09-10
kl. 11:15

Min erfaring.. So-lee 26-09-10
kl. 09:19

Kommer an på så meget... hummeren 25-09-10
kl. 20:38

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook