Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Line

26-09-2010 kl. 23:00

Set af 494

Kan det blive tvillinger igen?

Hvad er oddsene? Jeg fik for 2.5 år siden mit 2. barn, han var oprindeligt tvilling?? Kort inden nakkefoldsskanningen havde jeg en blødning, og så til selve nakkefoldsskanningen kunne JDM se at der var en foster sæk ved siden af mit barn samt en blodåre - men fostersækken var tom....... Hun sagde, har du fornylig haft en blødning? Og ja, det havde jeg jo - jamen så var det angiveligt en tvilling der var gået til grunde.... De ville holde øje med at fostersækken samt blodtilførslen dertil ville gå i sig selv som min graviditet skred frem.....
Mit spr. herinde er så: Er jeg i større risiko for at få en tvillinge graviditet igen?? Jeg er 35, har 2 børn 1. fra 2005 og 1 fra 2008. Tænker på at få nr. 3, men pyeeeeha, tannken om tvillinger kan slå mig lidt væk... Nogle der har forstand på dette??
Tak for hjælpen :)
Vh. Line

Svar til dette indlæg

selvfølgelig kan det det ;-) Hornbek 29-09-10
kl. 15:17

tvillinger opstår både spontant og gudde 27-09-10
kl. 12:52

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook