Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Joan

28-09-2010 kl. 23:05

Set af 1210

Kære Tanja- som nogle kloge mennesker

engang sagde til mig, da vi fik diagnosen generelt udviklingshæmmet på Katrine og vores verden brød sammen, og vi græd og rasede...jamen jeres skønne Sebastian har jo ikke ændret sig- det er kun jer der opfatter (i jeres tilfælde) ham som værende anderledes nu, fordi I har fået en diagnose- og det er fandeme forståeligt nok- jeg troede bare ikke på det selv :o)

Jeg kan nu sagtens sætte mig ind i din/ jeres sorg over at tingene bare ikke af sig selv er normale (Hvad det så er- som Helle så klogeligt siger!)

Måske ikke lige nu, men på sigt vil det hjælpe jer, at I har noget I kan forklare hans opførsel med, hvis der skulle opstå en "scene" eller episode, hvor famile/ venner/ tilfældigt forbipasserende kommer med kommentarer- nu har I en forklaring- både til eget brug (kan give en smule større tålmod), men sandelig også til at "kyle" i hovedet på dem med de dumme bemærkninger.

Helle er supergod i ADHD sammenhænge- (og helt stensikkert i andre også :o)), og som du kan se, har hun været, hvor du er nu- og du kan trække veksler på hende med gode råd og erfaringer.
Det er jo det, som er så godt ved NB.... man kan søge viden og erfaringer og gode råd, og oftest får man det.

STORT KNUS fra Joan :o)
Og har du overskuddet, så smid en lille briefing ind til os her på siden, så vi kan høre, hvordan det går, når medicinen begynder at gøre sin virkning- jeg har ikke styr på hvor længe der går før effekt viser sig.

Dette er et svar til det var hårdt.

af tuttemortil4 (28-09-2010 kl. 19:15)

Svar til dette indlæg

Tak søde Joan Helle 29-09-10
kl. 17:18

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook