Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

D1972

29-09-2010 kl. 14:39

Set af 1229

Gravid

Hej med jer

Måske nogle der kan hjælpe, jeg glemte mine p-piller da vi skulle på ferie og kan derfor ikke starte op før jeg får mens.

Nu er jeg i tvivl om om jeg er blevet gravid, min mand og jeg har næsten daglig sex og vi synes ikke der var grund til vi passede på, sker det så er det jo kun dejligt :-) Jeg har regnet ud at jeg lige har haft ægløsning, men kan jo ikke huske hvordan det hele hænger sammen ;-)
Sidste mens 13 sep. ægløsning 22 til 27, i dag har jeg haft mega ømme brystvorter (har jeg ellers aldrig) Min urin lugtede anderledes her til morgen, kan der virkelig være symptomer allerede?

Håber på lidt hjælp :-)

Ps skal lige skrive at jeg plejer at blive meget hurtigt gravid efter p-pille stop :-)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook