Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

anonym

29-09-2010 kl. 20:11

Set af 878

ENDELIG!!!!

Mig og min mand har 2 børn sammen, og jeg har altid ønsket mig 3 børn, men min mand har være meget afvisende overfor det. Vi lavede den aftale at hvis jeg stoppede med at plage om det, kunne han få ro til at tænke over det, og så skulle vi tage det op sidst på året.
Det skal også siges at vi har haft en periode med mange diskutioner og misforståelser, men har endelig fundet hinanden igen:-).
I aften da vi sidder og spiser, kommer jeg med en lille hentydning (som han normalt blir sur over, da vi har en aftale), men i aften siger han, at når jeg har tabt mig det jeg gerne vil, så må jeg smide p-pillerne:-)))). Er bare så lykkelig:-).
Jeg har haft en lille plan oveni mit hoved om at blive gravid i starten af 2011, og mon ikke jeg får smidt de 6 kg. inden - har smidt 2 på 1 uge, så jeg er da godt på vej;-)..
Trængte lige til at komme ud med det:-).

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook