Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

monnamor

03-10-2010 kl. 17:14

Set af 1121

Lyder som min dreng..

Han er 4½ år. ;o)

Og det lyder meget godt til min dreng, aktiv, tit for aktiv, det eneste der ikke helt passer, er det med at kunne sidde stille i 45 min og lave feks perleplade. Det gør han ikke.
Men der varbesøg af en dyrlæge for ikke ¨ås længe siden i BH, og der kom pædagogerene og fortalte lidt overrasket, at han sad virkelig interesseret og lyttede med ;o)

Kommer han i skoven, hvor der ikke er så mange regler, er han meget nemmere at have med at gøre.. ;o)
At sidde stille på en stol, er et mareridt, både for mig som mor, og ham som barn. Skulle han selv bestemme, skulle han gå rundt og spise :o(
Han hørelse er selektiv, han hører hvad han vil.. :o)

Han er hvad man vil kalde en dreng med stort D, og en dreng med gang i :o)

I sommers var der dog flere der spurgte om han havde AD/HD pga hans aktivitets niveau. Men ejg tror det ikke, han er bare dreng.. ;o)

Mona

Dette er et svar til Fortæl mig om jeres 4 årige drenge.....

af christina (03-10-2010 kl. 13:05)

Svar til dette indlæg

Hej ja skoven er også ... christina 03-10-10
kl. 22:59

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook