Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

mimsemus

04-10-2010 kl. 20:07

Set af 911

Vi har altid været åbne men...

efter et år hvor det er mislykkedes igen og igen, der har vi valgt nu hvor vi er startet op 2. gang, kun at fortælle det til mine forældre og vores bedste venner.
Mine kollegaer ved det også, og det har været rart, men nu hvor jeg har fået lagt æg op, så synes jeg at det er hårdt at de ved hvornår jeg skal have taget blodprøve for at se om jeg er gravid, for tænk hvis den er negativ, så er det hårdt at skulle fortælle, men på den anden side, så ved de også hvorfor jeg er ked af det.

Jeg ville også holde fast på at du måske så bare kan fortælle det til dine aller nærmeste og ihvertfald en god veninde eller to :-)

Kh. Maria

Dette er et svar til Min holdning er:

af hummeren (03-10-2010 kl. 23:51)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook