Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Drukmaasen1983

05-10-2010 kl. 09:26

Set af 254

ingen mærkbart ændring (er alene om det)

Jeg har 3 piger fra april 04, jan 06 og feb 09 og venter en lille dreng i feb 11.

Jeg mærkede ikke rigtig nogen ændring da jeg gik fra at have 2 til at have 3 børn og jeg var alene og har været det stortset hele tiden.

Jeg syntes helt klart at det er nemmere at have 2-3 børn fremfor 1 barn, du skal være på, på en helt anden måde hvis du kun har 1 barn, hvis du har mere end 1 barn så kan de lege sammen mens du f.eks gå ud med skrald, ordner vasketøj, laver mad, ordner opvasken osv osv.

Jeg mærker helt klart 3 piger her som har et kanont søskende forhold og de svinger skide godt sammen, om det er fordi jeg næsten altid har været alene, det ved jeg ikke, for mine børns søskende forhold har jeg ikke endnu kunne sammenligne med andres fordi de er så tætte på en helt særlig måde syntes jeg.

Jeg fortryder ikke et sekundt at jeg har fået dem og slet ikke tiden imellem dem, dog syntes jeg at 1½-2år mellem børn er bedst.

Men nu er jeg spændt på hvordan det bliver når lillebror kommer ud.

Knus Lene 21+6

Dette er et svar til At få barn nr. 3... Erfaringer Min mand

af Ano (04-10-2010 kl. 14:21)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook