Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Franse

17-10-2010 kl. 09:18

Set af 1687

Hjælp søges erfaring når en tvilling er

syg og den anden ikke fejler noget. her er Waldemar under obs for spastisk lamelse og maya fejler ikke noget, jeg går til baby/fys svømning med Waldemar og til speciel genoptræning med ham og ikke Maya, synes bare det er svært når Jeg bliver nød til at lade andrer passe hende mens jeg træner med Waldemar. synes hun ikke får så meget opmærkseomhed som ham. Hun er en glad og temprament fuld pige så hun siger til når hun vil have sin mor og jeg er meget opmærksom på at få noget tid til hende alene uden bror, men han kræver meget arbejde vi træner 30 til 60 min formidag og efter midag, han sover dog meget det gør hun ikke så kan vi hygge, er der andre der står eller har stået i ligne situationer hører jeg gerne fra jer knus lene

Svar til dette indlæg

måske får Maya noget andet? Egernmor 19-10-10
kl. 17:56

kender nogen porsdam 19-10-10
kl. 12:48

Ja Kirser 18-10-10
kl. 20:39

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook