Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lenefl1980

19-10-2010 kl. 10:59

Set af 1556

Jo da!!!

Til vores første købte vi en Scandia Move Classic og jeg var rigtig glad for den, men der er bare nogle store minusser ved den efter min mening og derfor er den solgt, og vi skal have en Emmaljunga denne gang.
Dét, der var galt var at stellet var tungt som et ondt år, når den skulle ind og ud af bilen. den var ikke polstret i barnevognskassen og liften, hvilket desværre betød at når jeg bar hende ovenpå i liften så rullede hun ind i afstiverne, og også når jeg var ude at gå og jeg lige kom lidt skævt ned af en kantsten, så hun vågnede. Det lille pus! Om vinteren var den kold som bare fanden, men det kan man jo klare med lidt af hvert, men om sommeren hvor den så var varm som jeg ved ikke hvad så var der bare intet at gøre, hun sov dårligt på trods af at hun kun lå i ble og stod i fuld skygge, hvor det også blæste lidt. Den var tung når jeg havde handlet ind og den var tung, når jeg skulle op over kantsten, da hun blev større og vejede noget mere (det var dejligt da hun var helt lille).
Jeg kan desværre ikke anbefale den vogn.
Men jeg kan anbefale at købe faste hjul, det var skønt ikke at skulle være nervøs ved en gåtur i skoven eller på sten!!!! Odders egne for 800 kr.... Vores bedste investering;)
mvh. Lene 25+6 og Emma 050508

Dette er et svar til Ikke nogen der vil hjælpe?(T)

af Tvillinger+baby (16-09-2010 kl. 18:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook