Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

<:3)-

23-10-2010 kl. 11:22

Set af 490

Tillykke med graviditeten...

Nu er jeg jo "ung" i det her forum, men har da lidt erfaringer med graviditeter i forskellige aldre, eftersom det er vores nr. 7 vi venter og jeg fik de første (tvillinger) da jeg var 23 år.
Personligt tror jeg ikke der er den store forskel på hvor gammel man er og hvordan man oplever graviditeterne.
Jeg har haft rigtig gode gravioditeter og jeg har haft lidt trælse graviditeter, men der har ikke været nogen sammenhæng med alderen.
Dog er der vist RIGTIG MANGE der mener det, for kors har skal jeg bare nævne at jeg er træt, så får man den straks, at man jo heller ikke er helt ung længere...

Mht. NF-scanning og biopsi, så er det jo meget individuelt hvordan man ser på det.
Ved mine 4 første graviditeter var der ikke noget der hed NF-scanning, så der var vi helt frie for at tage den beslutning.
Ved min sidste graviditet skulle vi så tage stilling og det jo ret hurtigt og vi valgte at få lavet NF-scanningen, men ville vælge biopsi fra, da vi ønskede barnet uanset hvad. Vi ville dog gerne være forberedte, hvis der var noget galt, men ville ikke udsætte barnet for yderligere fare.
Jeg gik så hen og fik en vurdering på 1:23.
Det var noget af et chok og meget skræmmende. Jeg var 34 år.
Og jeg fortrød SÅ meget at vi havde fået lavet den NF-scanning, for det var svært at gå med den viden og selv om vi følte os sikre i vores valg, så pressede usikkerheden temmelig meget på.
Der var heller ikke megen støtte at hente rundt omkring.

Forsættes...

Dette er et svar til Hvad kan jeg forvente?

af ano41 (21-10-2010 kl. 10:37)

Svar til dette indlæg

Forsat... <:3)- 23-10-10
kl. 11:27

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook