Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Abigail

26-10-2010 kl. 23:13

Set af 1217

Putning

Kære medtvillingemødre,

Jeg har tvillingedrenge fra juni i år og det er bare så fantastisk at være mor til dem. Udover dem har jeg min stor dreng på knap 5 år. Jeg synes faktisk for det meste, at det går rigtig godt, de er meget glade og nemme, så jeg synes at det er nemmere end først gang jeg blev mor. Men putning om aften er ved at tage liv af mig for tiden. Begge børn skal bæres rundt, nogle gang en halv time, nogle gange op til 2 timer. Sådan har det været nu i ca en måned (fra omkring barnedåb). Jeg tænker barnedåb, tigerspring og forkølelse har spillet ind, men vil gerne høre erfaringer, tips og allerhelst at det snart går over igen. Jeg har førhen altid kunne putte alene, men nu er det bare umuligt! De er lige blevet 4 måneder (født 5½ uge før tid). Måske er det bare sådan de er når de er små og jeg har bare glemt det fra første gang?

Tak fordi i læser, og tak for evt. svar :-)

Svar til dette indlæg

Feedback Abigail 19-11-10
kl. 10:21

altså HV 27-10-10
kl. 21:12

Ammer du ?? Hornbek 27-10-10
kl. 13:47

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook