Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

ældremor

27-10-2010 kl. 11:49

Set af 1368

Erfaring

Jeg har fået 3 børn
De 2 første er født "normalt", den sidste på 15 mdr er født ved kejsersnit, da hun lå forkert og jeg fik en akut infektion i huden på maven.
Men min erfaring kommer på et helt andet punkt.
Jeg er gravid i 16 uge, men har desværre fået voldsom bækkenløsning allerede nu.
Derfor har jeg heller ikke mulighed for at bære min den lille, selv om hun gerne vil.
Vi har vænnet os til at jeg sætter mig og hun kommer op til mig.
Når jeg er alene med hende.
Når far er hjemme klarer han alle løft og alt hvor der skal bæres.
Jeg har en paraply klapvogn når jeg skal fra bilen og op i lejligheden, det er ikke altid hun sidder der, men jeg er på den sikre side og undgår også at bære her.
Min er som sagt kun 15 mdr, men hun har allerede affundet sig med den nye situation, og det vil din store datter også.
Vis hende aret på maven og fortæl hende at hun ikke kan blive båret, fordi du så får ondt. Sæt jer og kram og brug rigtig meget tid på det, det gør vi, og det hjælper.
Det er jo heldigvis en begrænset periode du ikke må bære, så det går helt sikkert.
Jeg husker tiden efter mit kejsersnit som rigtig nem og stort set uden smerter.
Håber du kunne bruge mine råd til noget
Ann 16+1
pige 15 mdr
pige 17 år
pige 18 år

Dette er et svar til Hej med jer.

af Lulle81 (18-09-2010 kl. 13:09)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook