Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Suppehønen

29-10-2010 kl. 09:09

Set af 1564

Kær du

Jeg er ked af at du har mistet dit barn og ja det er sgu hårdt at spille glad engang imellem.

Hvad skete der med barnet?????

Vi mistede vores søn her i juni da han var 7 år, og vi har heldigvis haft og har stadig masser af venner og familie som støtter os 120%.

Det er noget underligt noget med sorg, ingen kan sætte sig ind i hvad vi som forældre til et mistet barn går igennem. Men alle ved at det er det mest frygtelige der kan ske for en.
Jeg tror personligt jeg ville blive meget stødt over at man sammenligner mit barn med en død fugleunge og kan godt forstå at det har såret dig vildt.
Nogle gange siger folk noget dumt og tænker sig ikke om, her bliver du nød til at sige til dem.

Det kan godt være at i syntes at 6 mdr. er lang tid, men det gør vi som har mistet ikke. Og hvis ikke i kan se det, så kan i jo bare prøve at tænke på hvis det er jeres eget barn i har mistet.

Ligegyldig hvornår man mister sit barn, så har man som forældre mistet noget af sig selv, og man står tilbage som halv af hvad man var før.

Hvis du trænger til at læsse af og fortælle om hvad der skete, skal jeg gladeligt læse med og støtte dig. Nogle gange er det bare godt at komme ud med det.

knus Ninna

Dette er et svar til F... det er hårdt at spille glad

af ano (28-10-2010 kl. 23:36)

Svar til dette indlæg

Der var ikke hjertelyd ano 29-10-10
kl. 10:32

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook