Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Suppehønen

29-10-2010 kl. 11:45

Set af 1427

de er meget ubetænksomme

Åh, hvor må det være forfærdentlig at få den besked når man ligger der, det gør mig meget ondt.

Vi forsøger nu at få en lillesøster eller lillebror til Malene som bliver to år på onsdag, og jeg kan godt mærke at mange tanker om hvad nu, kommer lige pludselig.

Ingen kan sætte sig ind i hvad du føler og tænker, og ingen skal i princippet gøre det. De skal bare være der når man har brug for det, jeg har hørt flere sige at når vi nu havde Rasmus ved os i 7 år så var det meget værrer end dem der mistede i graviditeten eller ved fødslen. NEJ, sorg kan ikke gradbøjes og nok især for os mødre så er det lille menneske der vosker inden i os vores barn lige fra vi har de to streger på testen.

Jeg er personligt af den mening at hvis man ikke har noget fornuftigt at sige så skal man tie stille. Min mand var feks. ude for at en sagsbehandler på sygedagpengeafsnittet sagde til min mand. Nu er det jo længe siden din søn døde (3 mdr.) så du kan vel godt starte på arbejde til den første. Ubetænksomme, ændsvage ko, jeg blev bare så vred at jeg sendte en klage, og vi fik en undskyldning.

Selvfølgelig skulle jeres barn begraves, vi smider da heller ikke vores ældre mennesker i skraldespanden vel.

Det er nok i sådan en situation som vi forældre der har mistet begynder at sortere i hvem der betyder noget for os. Jeg kan ihvertfald mærke at jeg ikke længere gider bekymre mig om hvad folk tænker eller mener, jeg gør som jeg syntes er bedst og sådan bliver det.
Forsøg ikke at bekymre dig for meget om det familiemedlem, det er dem der er noget galt med og ikke dig. Husk det!!!!

Dette er et svar til Der var ikke hjertelyd

af ano (29-10-2010 kl. 10:32)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook