Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ann#

30-10-2010 kl. 18:59

Set af 1038

smølf

Det er ligeså forskelligt som der er børn.

Nicklas har snakket selv med psykologen fordi det var han helt tryg ved. Skolen har været fantastisk god til at det ikke har været en negativ ting og han ikke skulle føle sig mere end højst nødvendigt anderledes.

Her foregår samtalerne på skolen, fordi det vuderede både jeg og skolen ville være bedst for ham.

Nicklas er blevet testet et par gange for at finde en retning at putte ham i. I starten mente de at det var pga han har været så syg fysik syg som yngre, så mente de det var en bedre end gennemsnittet iq der gjorde ham anderledes, da jeg så selv fik en ADD diagnose mente min psyk at jeg burde for udredt Nicklas den vej fordi arveligheden er så høj.

Jeg ville bestemt tage imod hjælpen i en skole psykolog. Om hun hører til i diagnose verdenen, "bare" er umoden eller noget helt 3 er rart at finde ud af så i kan støtte hende mest muligt på sigt.

Dette er et svar til 2

af Madam Mim 33 (30-10-2010 kl. 18:48)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook