Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Charlotte

04-11-2010 kl. 06:45

Set af 1238

Ikke helt det samme...

men min søn blev et ekstra år i 0 klasse netop fordi han ikke var helt moden nok til at følge med de andre i 1 klasse(dog tror jeg nu godt han ville kunne klare det i 1 klasse men han trængte til et år ekstra inden det for alvor går løs i skolen)..

Han var virkelig rasende men havde besluttet mig for at det var det som ville være det bedste for ham så derfor skulle han slet ikke ha noget at skulle ha sagt i den sammenhæng for mor havde bestemt det.

Jeg kan mærke på ham at det er en rigtig god beslutning der blev truffet på hans vegne. Han trives så meget bedre nu(nu er vi godt nok flyttet også så han har skiftet skole osv oveni) og han siger selv at han er rigtig rigtig glad for det nu og han elsker at gå i skole.

Det har ikke knækket ham. Tværtimod. Self blev han ked af den beslutning der blev truffet dengang..andet ville jo være mærkeligt men nu har han simpelthen fået SÅ meget ekstra selvtillid. Han har nemmere ved tingene end de andre i klassen og han hjælper læreren med mange ting. Det er så godt for ham :0)

Nu er det godt nok et lidt gammelt indlæg, men er lidt nysgerig om hvad i kom frem til? :0)

Dette er et svar til Manglende modenhed hos dreng på 7 år

af Mama5 (04-10-2010 kl. 14:15)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook