Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

09-11-2010 kl. 13:04

Set af 397

Vi har sagt stop...

og nu er manden blevet steriliseret...

Vi har 2 fælles børn på 2 og 4 - er selv 45 og 53, og synes det er nok + vi er ved at være for gamle til at forøge børneflokken... Hvis vi havde mødtes 10 eller 20 år tidligere, var det måske blevet til mere end 2.

Vi synes ikke, vi har overskuddet rent tidsmæssigt og mentalt + det ville betyde store omvæltninger for de børn vi har. Fx vil vi ikke kunne blive boende i vores ret ny-anskaffede hus.

Den 4-årige er fars pige, den 2-årige er mors pige - det giver noget ro i hverdagen...

Jeg kan da godt i et svagt øjeblik tænke, at det ville være lækkert med endnu en lille baby - men så kigger jeg på vores piger og ved, at det bedst for os alle at bevare status quo.

Vi er MEGET glade for at der var 2 til os - kan se at de nyder hinandens selskab og meget er lettere med 2. Og taget i betragtning at vi ikke troede, vi kunne få børn i det hele taget - så har vi jo været heldige :-)

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Hvordan tager man beslutningen om

af Trine (09-11-2010 kl. 12:40)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook