Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

migog4

14-11-2010 kl. 07:42

Set af 2193

Lia 4 år

I dag er det Lias fødselsdag for 4 år siden kom hun til verden og jeg oplevede den fuldendte lykke som mor til 2 skønne piger - der var ikke noget i dag der viste hen imod den store sorg og manglen af min skønne pige, der var kun lykke og alligevel kan jeg ikke glædes ved dagen som den lykke dag den er uden tårerne banker på og hullet i hjertet hvor Lia passer ned som den manglende puslespils brik smerter. Det er gråt uden for, men det burde være en dag hvor soen skinnede og viste den store glæde ved livet, det grå kommer gørst om 4 dage. Jeg sidder alene, de andre sover, har tændt Lias lys og kigger på alle de ting som minder om hende, men hun er her ikke, jeg kan ikke røre ved hende, jeg kan ikke holde hende, ja jeg kender hende jo faktisk igen gang, jeg kender min kærlighed til hende, jeg kender mine drømme om hende, men jeg kender ikke hende, jeg ved ikke ALT om hende som jeg gær om mine 3 levende mirakler, jeg ved ikke hvad farve hun kan lide, jeg ved ikke hvad hun ønsker sig i fødselsdagsgave, jeg kunne gå lige forbi hende - og alligevel tror jeg ikke, jeg tror min store kærlighed ville finde hende, mærke hende og omfavne hende.
Jeg mangler Lia i mit liv, og jeg elsker hende så højt.
Line - Lias mor

Svar til dette indlæg

Et forsinket tillykke Futte 21-11-10
kl. 13:02

Tillykke med hende i går Suppehønen 15-11-10
kl. 11:11

Tillykke med dagen, Lia! Kirser 14-11-10
kl. 20:48

stort tillykke med lia Lizette´s mor 14-11-10
kl. 07:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook