Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

<:3)-

18-11-2010 kl. 11:32

Set af 1124

Ja da...

Ja, selfølgelig er der råd til at ungerne holder fødselsdag! :-D
For familien slår vi ofte fødselsdage sammen, dels fordi familien bor langt væk og dels fordi flere af ungerne har fødselsdag tæt på hinanden (1 hold tvillinger og 2 med 11 dage mellem fødselsdagene).
Indtægten er ikke specielt høj. Det er vist meget i middelgruppen, men vi har valgt at flytte til et billigt sted i Danmark og så har vi ingen udgifter til inst.
Tilgengæld har vi valgt at nogle af vores børn skal gå på friskole (børn er forskellige og har brug for forskelligt...) og det har vi prioriteret at der SKAL være råd til!

Lige pt. går ungerne ikke til noget, men de har både gået til FDF, fodbold og kor.
De SKAL ikke gå til noget, men der har været råd til det de har gået til.
Men der er selfølgelig grænser for hvad de kan gå til. Ridning har vi feks. ikke råd til, men det er der heller ikke nogen der har ønsket.

Vi er medlem af foreningen Gifted Children (forening for højt begavede børn) og der har vi prioriteret deres sommerlejr højt, fordi ungerne har haft brug for det.
Men nu har vi fået knyttet nogle bånd i nærmiljøet, så nu er behovet ikke det samme mere og det er mest for hyggens skyld.
Derfor bliver det også det som bliver skåret fra, selv om særligt jeg vist kommer til at savne det...

Madplanen fungerer faktisk bare sådan, at vi har en plan for 1 mdr. af gangen.
Så ved vi ca. hvor meget kød, kartofler og andet vi skal bruge i løbet af måneden.
Kødet bliver målt af i rette mængder (der går mere til bøffer end til kødsovs) og så bliver det frosset ned.

Forsættes...

Dette er et svar til Jeg er vild imponeret

af Rikke (13-11-2010 kl. 22:24)

Svar til dette indlæg

Forsat... <:3)- 18-11-10
kl. 11:35

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook