Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Majken 25

23-11-2010 kl. 23:24

Set af 1086

;))

Tak håber også, at jeg snart bliver gravid. Kunne være så fedt, at give min mand den nyhed i julegave, at han skal være far, så vi krydser fingre for, at det lykkedes inden xxxxx
Vi har lige været på Dronninglund sygehus og snakkede med en rigtig sød overlæge og han kunne ikke se nogle problemer i, at vi ikke skulle kunne opnå en graviditet og beholde barnet, så vi krydser alt hvad vi kan for, at den er der denne gang. Jeg skal teste meget snart, men har lært, at lade være med, at teste for tidligt. For jeg skal være i uge 6 inden testen biver positiv. Man kan ligeså spare sig selv for den negative test.
Hvis det alligevel ender i en abort skal vi undersøges og have taget blodprøver, som skal sendes til genetisk institut og videre til Rigshospitalet, hvor vi så skal over og have svar på om der er noget galt med vores kromosomer.
Lige min historie
Majken

Dette er et svar til Ja

af Babymor (16-11-2010 kl. 17:55)

Svar til dette indlæg

;-) Babymor 24-11-10
kl. 16:10

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2020

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Facebook