Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LeAn

27-11-2010 kl. 14:47

Set af 1157

Du må regne med at du selv skal finde

en bolig. Kommunerne råder kun over et begrænset antal lejligheder/lejeboliger. Nogle kommuner har husvildeboliger - men det hele er primært til personer, der er i akut bolignød, og det er du ikke med mindre din kæreste smider dig (og har ret til det). Hvis du ikke har til indskud kan kommunen måske hjælpe dig med et boligindskudslån.

Du vil få børnefamilieydelsen + børnetilskud + særligt tilskud til enlige forsørgere fra det offentlige. Derudover skal din kæreste betale børnepenge.

Afhængigt af din indtægt kan der blive tale om boligsikring og hel/delvis friplads i institution.

Jeg synes du skal kontakte kommunen og høre, hvad præcis din kommune kan tilbyde - og hvilke regler der er for de forskellige tilskud.

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til rettigheder som enlig ?

af Millenus (27-11-2010 kl. 13:57)

Svar til dette indlæg

Derudover skal din kæreste betale børnep karina 28-11-10
kl. 07:58

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook