Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Suppehønen

01-12-2010 kl. 08:34

Set af 1523

Min søn sov hos os

Hejsa

Det er jo helt op til jer om i syntes det er ok, hvis i spørger uden omkring jer så ved vi jo godt begge hvad svaret er. Og det er ikke at hun skal have lov til sove hos jer.

Vores søn sov i vores soveværelse til han døde i juli, og han var 7 år. Han havde brug for rigtig meget tryghed, men havde også været igennem to hjerteoperationer.
Vi prøvede også at få ham til at sove på værelset men som ved jer så blev jeg vækket 50 gange om natten og han var virkelig ked af det.

Tilsidst satte vi hans seng op hos os, vi har et stort soveværelse og han forstyrrede os ikke og så sov han. Han gik selv i seng og faldt i søvn uden problemer og vi fik sovet og det var det vigtigste hos os. I dag sover lillesøster på 2 år i hans seng derinde, hun er heller ikke vild med sit værelse endnu.
Så hos os er det ok, og jeg var og er stadig ret ligeglad med hvad andre tænker og føler, for det er det rigtige for os.

Jeg er sikker på at når de får den tryghed og bliver fortrolig med at falde i søvn så kommer det andet af sig selv. Rasmus havde faktisk sagt kort før vi mistede ham at nu ville han gerne have sit eget værelse igen, men vi nåede ikke at lave det.

Ninna

Dette er et svar til ud af forældrenes soveværelse.

af AChristiansen (30-11-2010 kl. 22:35)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook