Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

03-12-2010 kl. 10:25

Set af 1114

Af mange årsager havde mit nuværende

forhold en svær start - og begivenheder senere gjorde det endnu sværere.

Min eks-mand tvivlede jeg aldrig på - selvom han havde en adfærd der var med til at nedbryde vores forhold. Det klarede han ikke uden hjælp fra min side - der skal 2 til tango...

I mit nuværende forhold har jeg af og til savnet at være den, der blev "jagtet". Men som tiden er gået, så er jeg blevet mere og mere rolig og sikker.

Han fortæller mig hver dag og flere gange at han elsker mig - og jeg kan se det på det blik han af og til sender mig. Så meget varme :-) Jeg ville gerne have blomster og store ord - men han er ikke sådan en mand.

Vi fik på mange måder også hurtigt en hverdag - med den tryghed det giver.

Jeg synes, du skal se på hvad han gør - og se på, hvad du selv gør. Giver du ham store ord, gør ting du ved gør ham glad, lægger et kærestebrev under hans hovedpude eller i hans jakkelomme? Hvis du giver ham, hvad du gerne vil have af ham - så kan det være det ændrer sig lidt.

Det lyder som om han virkelig vil dig og dine børn.

Samtidig kan jeg godt forstå, at du synes det er lidt hurtigt den vilde forelskelse er blomstret af - men vi er forskellige, og nu viser han dig masser af opmærksomhed, han SER dig. Og det må være vigtigere end blomster og stormende kærlighedserklæringer.

Håber det gav lidt mening.

Og så tillykke med ham da for katten :-)

Mange hilsner
Lene

Dette er et svar til Hvor sikre er I på jeres partner?

af Usikker (03-12-2010 kl. 09:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook