Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

AddaSofie

03-12-2010 kl. 11:49

Set af 1247

Ja jeg har den rette partner

Og jeg elsker ham, begærer ham, respekterer ham, anerkender ham og giver ham plads.

Mænd har brug for at vide, at de er ønsket!
Hermed ikke sagt, at man skal sidde i stearinlysets skær og overøse dem med ros.
Men de kan godt lide at vi kvinder sætter ord på.

Som f. eks. når I sidder i sofaen og holder i hånd og hverdagen har plantet sig ved siden af Jer. Det er her din kæreste bliver usikker "For nu er hun stille". Hvad kan dette betyde? Fortæl din kæreste, at du blot er stille fordi du nyder at sidde med ham der eller sig til ham at du syntes der er gået for meget hverdag i den for hurtigt! Så kan I sammen få slukket det TV og rykke tættere på hinanden igen.

Min kæreste og jeg har været sammen i 2½ år og venter barn til februar. Vi har hveranden uge min datter hjemme, så hverdagen er meget blandet her.
Vi har begge meget travle jobs (jeg er så lige gået på barsel) og har brug for anerkendelse herhjemme uden at skulle bede om det.

Du kan fortælle din kæreste, at når du for blomster fra ham eller når han sender dig beskeder, så tænder det dig eller gør dig glad. Det vil han rigtig gerne høre:)

Være ikke bange for at sætte ord på det du gerne vil have, men være parat hvis der er noget han ikke kan give dig!

Inviter ham ud.
Evt. derhjemme når ungerne sover.
Lidt lækkert mad, vin og stearinlysets skær sætter altid en god dialog i gang.

AddaSofie

Dette er et svar til Hvor sikre er I på jeres partner?

af Usikker (03-12-2010 kl. 09:49)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook