Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Ditte M.

03-12-2010 kl. 15:38

Set af 1328

Ehmm, nu er jeg total forvirret...

men super glad.. For jeg følte at jeg blev nødt til at gøre et eller andet i stedet for og bare sidde og være pisse ked af det og urolig, så jeg gik ned og købte en G-test. Et eller andet sted vidste jeg jo godt at den nok ville vise det samme som i morges, eller endda har en endnu svagere streg, idet at kl nu er ved at være sen eftermiddag og jeg så har fået drukket en masse væske, iform af Lidt kaffe og massere af vand og mælk! Men da jeg så tog testen her for 5min siden, så vidste den lynhurigt positiv, hvor teststregen nu var meget tydligere end i morges, den var nu næsten li så kraftig som kontrolstregen..Hmm.. Blev vanvittig glad, men føler mig meget forvirret. Tror da godt at jeg ka stole på den positive, nu når alle de andre test de andre dage i de sidste 14dage også har været positive...og der har jo kun været en', den i morges, som var meget svag.. Men hva mener i om det??, er baby der stadig tror i??
Klem ditte..

Dette er et svar til Fuck...HJÆlP

af Ditte M. (03-12-2010 kl. 12:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook