Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Drukmaasen1983

08-12-2010 kl. 10:15

Set af 1173

Hold op hvor i er nogle

stærke kvinder.

Jeg følger tit med herinde uden at skrive, selvom jeg ikke har samme problem som i har, men jeg må sige at i er sku nogle stærke kvinder.

I ønsker jer brændende en lille baby og i kæmper sku for det, jeg tror (ved det selvfølgelig ikke) at jeg ville kunne klare at kæmpe år efter år som nogle af jer gør.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, tænker i aldrig på at opgive pga det er så hårdt psykisk måned efter måned når det ikke lykkes??

Som sagt jeg ved ikke selv hvordan jeg selv ville gøre eller reagere da jeg selv får meget nemt børn, men jeg kan bare ikke lade være med at beundre jeres kampgejst, jeg håber at i alle inden alt for længe står med en positiv test og senere står med en lille baby i armene.

Hvor længe har i forsøgt?
Hvornår siger i stop? altså jer hvor i mener at uret snart ringer ud.

Håber i får en dejlig positiv test i julegave.

Knus Lene 31+0

Svar til dette indlæg

Adoption LadyDi 09-12-10
kl. 21:45

Tak, Lene hummeren 08-12-10
kl. 23:22

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook