Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LeAn

17-12-2010 kl. 10:47

Set af 1273

Jeg er lidt ked af at jeg havde forstået

det helt rigtigt...

Hvordan har du kunnet acceptere at have en på kost, der absolut ikke bidrager med en hujende fis? Han er jo en nasserøv af rang.

Og hvordan er I lige kommet frem til at I skulle have et barn sammen? Ja, jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår det.

Jeg håber virkelig - for din egen skyld - han retter sig gevaldigt op. Og det indebærer efter min mening, at han betaler halvdelen af huslejen, minimum sin del af maden, halvdelen af ALT til jeres kommende barn OG letter røven og får fundet støvsuger, rengøringsmidler osv. Han skal jo passe på dig, der bærer hans barn - og det indebærer bl.a. en vis aflastning med det praktiske.

Og så skal der vist arbejdes på hans forhold til dine børn.

DU skal ikke leve med at han knækker din psyke - heller ikke selvom han får et bedre forhold til dine børn. For uanset hvad han gør i forhold til dem - så ser de også hvad han gør i forhold til dig. Og det lærer de altså af - og det er det forkerte de lærer, hvis han ikke viser dig noget mere respekt og behandler dig ordentligt.

Knus,
Lene

Dette er et svar til hej

af BetinaB (16-12-2010 kl. 22:43)

Svar til dette indlæg

Lene jamilla 17-12-10
kl. 13:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook