Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Røde 45

17-12-2010 kl. 15:13

Set af 939

ja ! , - det ændrer sig !

vi har 2 børn med 1½ års mellemrum. Vores datter fødte jeg da jeg var 37½ - vores søn da jeg var lige fyldt de 39 år.
Da vi "bare" havde vores datter synes jeg at DET til tider var hårdt.., - da lillebror så kom...., - ja, - nu synes vi jo at det fuldstændig luksus og meget stille og afslappende når der kun er ET barn hjemme, - for ikke at tale om, hvis man kun skal hente 1 barn og "bare" hjem med 1 barn og hygge efter job !, -
Vores datter går nu i 1. klasse og har mange legeaftaler - så når vi bare er hjemme med brormand.., - ja, - så er det jo så roligt..., - omvendt synes jeg at det til tider er bedst når de BEGGE er hjemme, for så kan de lege med hinanden (og det er de gode til) - så skal man ikke konstant underholde - som når kun 1 barn er hjemme !
kh. Røde
med Kristine 11.04.03 og Jakob 13.10.04 og papsøn på 13 år

Dette er et svar til 1,2,3,......

af Anna (04-12-2010 kl. 16:15)

Svar til dette indlæg

Så sandt... Anna 18-12-10
kl. 16:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook